Skip to content
faq-hero

FAQ

 

Podstawowe informacje

Kto może wynająć u nas mieszkanie? Każda pełnoletnia osoba, której dochody pozwalają na pokrycie opłat oraz firmy, które wynajmują na potrzeby zakwaterowania swoich pracowników.
Czy mogę zamieszkać ze zwierzętami? Jak najbardziej! Sami kochamy zwierzęta, więc zawsze są u nas mile widziane. Niestety ze względu na wymogi bezpieczeństwa, nie akceptujemy na ten moment węży, pająków i zwięrząt egzotycznych, których obecność może zagrażać innym mieszkańcom naszych osiedli.
Na jaki okres podpisywana jest umowa najmu? Najczęściej jest to 12 miesięcy, ale zawsze jesteśmy otwarci na potrzeby naszych klientów. Skontaktuj się z naszym Doradcą ds. Najmu, by porozmawiać o możliwościach najmu na okres już od 3 miesięcy aż po długoterminowy.
Czy w mieszkaniu dostępny jest internet? Tak, każde mieszkanie wyposażone jest w internet o standardowej, wysokiej prędkości. Za niewielką opłatą istnieje także możliwość dodatkowego zwiększenia szybkości łącza.
Czy do każdego mieszkania przypisane jest miejsce parkingowe/komórka lokatorska? Nie każdy posiada samochód, czy potrzebę dodatkowej przestrzeni do przechowywania, dlatego ta opcja dostępna jest za dodatkową miesięczną opłatą. Na każdego mieszkańca czeka natomiast darmowy parking dla rowerów.
Czy wymagana jest kaucja? Tak, kaucja pobierana jest przed przekazaniem mieszkania i zwracana po uregulowaniu wszystkich płatności na koniec najmu. Jej wysokość zależy od kilku czynników - informację o wysokości kaucji przekaże Ci nasz Doradca Najmu.
Czy istnieje możliwość rozłożenia kaucji na raty? Niestety nie. Przed przekazaniem Ci mieszkania, poprosimy Cię o wpłacenie całości kaucji.
Czy oprócz kosztów najmu doliczane są jakieś dodatkowe opłaty? Do czynszu podstawowego doliczane będą opłaty serwisowe (obejmujące koszty utrzymania budynku i jego części wspólnych), oraz koszty zużycia mediów, czyli prądu, ciepłej i zimnej wody, ogrzewania oraz opłata za wywóz śmieci. Opłaty za media będą rozliczane co 6 miesięcy zgodnie z Twoim faktycznym zużyciem i zgodnie z aktualnymi cenami dostawców mediów.

 

Szczegóły najmu

Jak wygląda proces finalizacji umowy najmu? W celu podpisania umowy potrzebujemy potwierdzić Twoją tożsamość i zweryfikować wysokość dochodów, by określić, czy czynsz danego mieszkania jest na bezpiecznym dla Ciebie poziomie. Wszystkie formalności postaramy się załatwić w maksymalnie 48h, tak abyś jak najszybciej mógł/mogła wprowadzić się do nowego mieszkania!
Czy mogę wynająć mieszkanie, uzyskując dochody z innego źródła niż umowa o pracę? Tak, honorujemy dochody zarówno z umowy o pracę, jak i umów zlecenie i umów o dzieło. Mieszkanie możesz wynająć także, jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą. Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz więcej informacji o ofercie dla firm.
W jaki sposób będą sprawdzone moje dochody? Aby potwierdzić wysokość uzyskiwanych przez Ciebie dochodów, poprosimy Cię o dostarczenie zaświadczenia o zarobkach wypełnionego przez Twojego pracodawcę. Jeśli uzyskanie zaświadczenia o zarobkach od Twojego pracodawcy wymaga dłuższego czasu, możesz przedstawić kopię aktualnej umowy o pracę. W przypadku innych źródeł uzyskiwania dochodu zapytaj Doradcę Najmu o wymagane dokumenty potwierdzające zarobki.
Jak długo będą przetwarzane przez Was moje dane dotyczące dochodów? Informacje o uzyskiwanych przez Ciebie dochodach będą przetwarzane przez nas do momentu podpisania umowy. Po tym czasie informacje zostaną usunięte. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania przez nas danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
W jakim celu przeprowadzana jest weryfikacja moich danych w BIG Info Monitor? Weryfikacja Twoich danych w BIG Info Monitor jest przeprowadzana, aby upewnić się, że będziesz mógł komfortowo regulować płatności czynszowe. Twoje dane weryfikujemy w bardzo ograniczonym zakresie i nie przechowujemy tych danych po podpisaniu umowy.
W jaki sposób mogę podpisać umowę? Umowa najmu jest podpisywana zawsze w wersji papierowej, natomiast w przypadku umów zakwaterowania dopuszczamy możliwość podpisania umowy on-line.
Czy są jakieś dodatkowe wymagania lub warunki związane z podpisaniem umowy? Zazwyczaj nie. W rzadkich przypadkach możemy poprosić Cię jednak o dostarczenie dodatkowych zabezpieczeń umowy, o których w takim wypadku poinformuje Cię nasz Doradca Najmu.
Czy Urban Home pobiera prowizję? Nie, wszystkie mieszkania Urban Home są oferowane bezpośrednio, co oznacza, że nie ma konieczności płacenia prowizji pośrednikom nieruchomości.

 

Dla mieszkańców

Czy wszelkie naprawy muszę wykonywać na własną rękę? Wręcz przeciwnie! Wszelkiego rodzaju nieumyślne uszkodzenia, usterki zgłoś do Opiekuna Mieszkańców, a my zajmiemy się naprawą w najkrótszym możliwym czasie.
Czy jeśli awaria uniemożliwi korzystanie z mieszkania, Urban Home zapewni mieszkanie zastępcze? Jeśli usterka okaże się na tyle poważna, że korzystanie z mieszkania przed jej usunięciem nie będzie możliwe (np. zalana łazienka lub niedziałające ogrzewanie zimą), zaoferujemy Ci tymczasowe mieszkanie zastępcze o standardzie takim samym jak mieszkanie, które wynajmujesz.
Czy można przyjmować gości? Oczywiście! Przecież chodzi o to, żebyś czuł się jak w domu.
Czy w trakcie trwania umowy mogę zmienić mieszkanie? Jeśli w trakcie trwania umowy Twoje potrzeby mieszkaniowe zmienią się, skontaktuj się z Opiekunem Mieszkańca - sprawdzimy dla Ciebie aktualne możliwości.
o-nas-cta-overlayed

Znajdź mieszkanie dla siebie!

Określ parametry, jakie powinno spełniać Twoje wymarzone mieszkanie i wybierz te, które jest najbliższe ideałowi!